Taduua (Unsplash.com)

Spremljanje uporabe informacijsko-komunikacijskih tehnologij na Univerzi na Primorskem

Sodobne tehnologije spreminjajo družbe, delovne procese, naš prosti čas in način življenja. Spremembe pa povzročajo tudi v izobraževanju. Tako se pojavljajo nove teorije učenja (npr. konektivizem, rizomsko učenje, izobraževalna kibernetika), novi pedagoški pristopi (npr. obrnjeno učenje, kombinirano učenje) ter novi načini sodelovanja in komuniciranja v pedagoškem procesu. Zaradi tehnološkega razvoja se pojavljajo tudi vedno nova orodja za ustvarjanje učnih vsebin in spremljanje učenja. Visokošolski učitelji in študenti se na te spremembe različno odzivajo: nekateri z veliko mero navdušenja, drugi z nezaupanjem in stisko.

S spremljanjem dejanske uporabe informacijsko-komunikacijskih tehnologij (IKT) med učitelji in študenti Univerze na Primorskem in njihovega odnosa do teh tehnologij želimo zbrati podatke, ki bodo podlaga za načrtovanje izobraževanj in usposabljanj učiteljev in študentov o smiselni uporabi IKT v pedagoškem procesu. Rezultati anket bodo prispevali podatke tudi načrtovanju investicij na UP, omogočili pa bodo tudi primerjavo teh podatkov s podatki z drugih univerz.

 

Rezultati anket

Uporaba IKT na UP: Učitelji (2018)

Uporaba IKT na UP: Študenti (2018)

Uporaba IKT na UP: Učitelji 2019

Uporaba IKT na UP: Študenti 2019